Nathan & Jessie (USA) moved to Sat. 25-3

zondag 12 maart 2023 20:00 - 23:00

Vereinshoes

Nathan & Jessie (VS) @ cafe 't Vereinshoes
Muziek met een geest van schoonheid, spontaniteit, dans en jazzimprovisatie!
Uit de stad waar de zon door de mist schijnt, Temecula, Californië, komt het jazzy folkduo Nathan & Jessie.
Het duo bestaat uit, Nathan Rivera en Jessie Andra Smith, dit duo speelt een unieke mix van jazzy folk en blues op resonatorgitaren en accordeon, samen met een interessant samenspel tussen mannelijke en vrouwelijke zang. Vaak vergezeld op tournee en op opnames door hun vrienden, Trevor Mulvey op Upright Bass en Blake Armstrong op Drums.
Hun optredens bevatten niet alleen unieke, volledig originele muziek, maar ook verhalen over hun reizen en interactie met het publiek die zorgen voor een onvergetelijke ervaring. Liefde voor het delen van muziek heeft Nathan & Jessie over de hele wereld gebracht, waarbij ze plaatsen als Mexico, Canada, Frankrijk, New Orleans en de Pacific Northwest bezoeken.
De vrolijke deuntjes die ze schrijven weerspiegelen de culturele, emotionele en inspirerende beelden van hun levenservaring en zijn geworteld in de geest van jazz, improvisatie, verhalen vertellen, taal en humor.

Nathan & Jessie bring a cultural, emotional, and inspirational experience through music rooted in the spirit of jazz and folk.

cafedinges@home.nl

Alle datums