Privacy Policy

Privacyverklaring voor onze nieuwsbrief

Via de website kun je je inschrijven voor onze nieuwsbrief. Via deze nieuwsbrief delen wij een paar keer per jaar ons laatste nieuws.

Café 't Vereinshoes  bewaart en verwerkt je e-mailadres en naam via deze website. Café 't Vereinshoes gebruikt dit platform om u periodiek informatie te sturen over band optredens en events. Mailings worden ongeveer 2 keer per maand verstuurd, afhankelijk van het aantal events.

Uw gegevens worden verzameld, bewaard en verwerkt in volledige overeenstemming met AVG/GDPR.

Café 't Vereinshoes zal geen andere gegevens verzamelen, bewaren en verwerken dan uw e-mailadres, naam en datum van toestemming. Uw gegevens worden vertrouwelijk behandeld. Uw gegevens worden nooit verspreid naar derde partijen en worden alleen gebruikt voor de bovengenoemde doelen. Uw gegevens worden alleen bewaard gedurende de termijn dat nieuwsbrieven worden verstuurd en niet langer.

Wanneer u van mening bent dat u geen toestemming gegeven hebt voor het ontvangen van de nieuwsbrief kunt u uzelf uitschrijven via de link die u in de nieuwsbrief vind of door contact met ons op te nemen.

Links van en naar andere websites

Op deze website worden enkele links naar externe websites gebruikt. Deze worden geopend in een nieuw venster.
Op deze pagina’s gelden de privacy voorwaarden behorend bij die betreffende pagina.